Vääärme!

Tjosan!
Hejsan alla solstrålar, åå vilken vacker dag det har varit idag. Det är så härligt när solen lyser. Jag låg ute och gassade i en timme minst. Ja det är ju inte så länge men det var fett skönt. Alltså himlen har varit helt blå hela dagen! Man har inte sett ett moln. Serriöst jag har iaf inte gjort det.
Jag har ju passat Lily i några timmar idag. Det har gått super bra. Hon är så söt. När jag skulle gå ut med Doris så pratade Andreas (Lilys pappa) i telefon. Då försökte jag säga att Lily föjde med. Men han hörde inte det. Så när jag och Lily hade gått en liten bit men man såg fortfarande huset så kommer Adde ut på gatan och man ser att han blir lättnad när han ser Lily. Han visste inte att hon föjde med:) Men som tur vad så hände ingenting. Men nu ska jag nog sätta mig vid TVen. Nyheterna slutar nu så det är säkert något bra.
Det här hade jag med mig ut idag + filt och kudde:)
Boken är jätte spennande:)
Så här såg hela himlen ut idag. Men ser på vädret nu att det ska bli dåligtr väder imorgon "efter sol-sken kommer regn" hehe.
Man ska börja tidigt tycker Lily.
Ha det bra från Alva:) Men asså det gick inte att publicera! ic pröva 10 ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0