Sommaren tillbaks:)

Hejsan!
Godmorgon eller godförmiddag? Aja nått är det iaf. Jag själv vakna vid halv 10. Blev inte förvånad när jag vakna för Lily skreeek! Det gör hon alltid när jag vaknar. Hon är liten aning sur på mornarna. Men nu har mamma kommit hem från affärn, så jag ska baka kladdkaks muffins igen=-) Jag mamma och Lily råkade visst äta upp dom igår. Mamma sa att dom var farligt goda och det kunne jag hålla med om. Hittade Lily igår under bordet med en muffin i handen och två med papper i andra handen! Dom stod framme på bordetr så hon tog alla! Men som tur var så tog jag dom från henne så åt vi dom senare. Mums nu äter jag glass. Ni tror nog att jag är tjock men det är jag inte! Har kanske ätit lite väl mycket godsaker. Men får väll röra på mig mycket.
Men idag ska jag någa jobba lite på brännan, alltså sola! Solen har kommit. Ut med er Sverige nu ska vi bli lika bruna som grekerna. ÅÅ det kanske finns hopp till att det blir sol på midsommar:) Men nu ska jag gå och baka ha det bra!
Idag har jag på mig en rosa-vit randig bikini och ett blått linne över. Linnet är rätt så långt:)
En liten fläta har jag i håret sen igår.
Lilys outfit idag=D
Söta blommor. Lily är sommrig idag!
Lily hade som små trosor över blöjan, sött!!
//kram Alva

Kommentarer
Postat av: Tanyk

haha naaaw söt Liillyy



:)

2011-06-22 @ 20:49:39
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0