Kvällen är din!

TJO!
Jag tänk om man hade sån tut om man hade varit med i det. Ja vet ju att jag inte skulle bli  med i det. Jag har ingen sjukdom eller hjälper nån speciell eller nått sånt. Har tänkt på det ett tag men har liksom ingen speciell drömm.

Men idag var jag ju med Wilma på badhuset. Det har varit dåligt väder idag också. Men dom har ju öppnat ute badet. Det var varmt i ute poolen också. Ja och Wilma hoppade från trean jätte mycket. Dom borde ha femman också:) Men trampolinen är trasifg det är drygt. Det är ju roligt att hoppa högt. Ja men det var väll som vanligt. Men jag och Wilma låtsades som om vi inte vågade hoppa från trean. Och när vi hade stått där ett tag så var detlite läskigt. Men jag brukar springa och oppa. men då stod jag bara på kanten och klev rakt ut typ. Men det var väll inget mer:) Har ingen bild att ladda upp på mig så ni får nöja er med en annan bild:)

Tittar jag på nu=D

Godnatt på er<3 Eller gó kväll:)
.
.
.
.
.
.
V
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0