1 tim kvar:)

Hejsan!
Det är fortfarande fult väder hät, men idag ska jag till badhuset med Wilma så jag bryr mig inte. Har inte varit där sen dom öppna utebadet. Men vi ska träffas där kl 2 asså om en timme:) Ska bli kul att göra nått idag.
Jag och Evelina passade Lily igår kväll och vi gör det nu med. Men mamma ska vakna snart. Hon har jobbat natt. Tycker synd om henne jobbigt att jobba en hel natt ju!
Igår orkade inte jag blogga. Men nu gör jag det ju.
Igår så var jag ju på stan och köpte nagellack och trorsor. Ska visa bild på det. Men bloggar mer senare idag. Jag lovar det. Då skriver jag hur jag har haft det. Men puss och kram från Alva<3
Dagens outfit:)
Hehe, Lilys outfit orkar jag inte visa för hon är röd som en tomat idag. Man ser ju lite av tröjan och hela hon ser ut som tröjan gör. Alltså hon är röd.
Lily har fått små söta gummisnoddar:)
Negellacket=D (H&M)
Orkar inte ladda upp den andra bilden som jag tog på det.
I
I
I
I
V
Oj man ser inte så bra;D
Trosorna (kappahl)
=p
Asså kl var 13:00 när jag börja blogga nu är den 13:21, det tog typ 4 min att skriva sen har det tagit tid att ladda upp bilderna!
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0