kväll!

hejsan, jag skrev nyss ett inlägg men råka på nått sett radera allt och det finns inte i utkast:(
Men idag har jag varit med Emma. Och det har regnat hela dan skit tråkigt ju!
Hon sov hos mig inatt, jag eller från igår kväll tills idag för det lät lite konstigt att säga inatt. Men idag har vi hålt på men grodor som jag och Emma fonga i en skog(igår). Dom var pytte små, för dom har ju inte hunnit blivit stora än. Men när vi lämna dom i en timme i lekstugan på gården så hittade vi dom döda (en almän lekstuga) Det är ju taskigt att typ döda hälften av alla. Men dom hade ju vatten och dom va i hinkar när vi lämna dom. Men vi begravde dom, så sjöng vi "små grodorna". Fast typ 3 hade döt under natten och två gav vi till våran granne. Men vi släppte ut dom 5-6 överlevande idag:) Men det känns ändå lite synd eller taskigt att nån har gått och dödat dom!
Men imorgon ska jag också va med Emma. Vi ska väl göra nått:) Men a godnatt!
.

alltså har ingen bild på mig på mormor och morfars dator.
juste nyss så åt jag kvälls-mat, mormor hade bakat värdens godaste limpa (sitter och dricker kallt te! har glömmt att dricka upp det.)
.
.
//kram alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0