Grattis mamma!

Godförmiddag:)
Nu skiner solen ute och jagh är nästan helt frisk. Men tyvär blev det Lily som blev drabbad inatt, tydligen så har min kära bror Linus också bilivit sjuk. Och dom vi firade med så har några andra bilivit sjuka så det är väldigt smittande:(
.
Men idag så ska jag säga grattis till mamma för hon fyller år<3 Eller jag har sagt grattis men aja:) Men inga kan ju komma och gratta henne idag för dom vill nog inte få magsjuka. Men dom kommer nästa vecka:)
.
Idag skiner iaf solen som igår. Kan inte göra nått för jag smittar fortfarande:(  Men idag så ska jag ligga och sola! Igår låg jag ju bara i skuggan. Men nyss så dansade jag och Lily till "Whatcha got" som Dessie har gjort! Den är sjukt bra:) Lily har börjat att gilla den också. Men hon gillar så klart också "fest i hela huset"!
Men ha det så bra idag så skriver jag mer senare. Då ska ni får se dagens outfit och någon annan bild. Lily har super söta kläder:)
.
.

Jag lyssnar på Dessies låt hela tiden!
.
Har nog inte visat bilden på fågel-ungen som låg på våran trappa!
..
Jag vill lägga upp en bild på min modell på gSm men det går inte så bra så ni får se den sen:) Men nu ska jag ut och steka hörs:)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
//Kram Alva

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag gillar mest refrängen på den låten annars är den väl sådär :)

2011-06-29 @ 12:04:56
URL: http://alwaysthrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0