TRÖTT!

Tjo=D
Jag tror atty jag ska till badhuset idag igen. Daga ville åka dit med mig och Cissi så det blir nog så. Ska inte lägga upp dagens outfit nu för jag har inte klätt på mig. Men är så jäkla trött! Vakna typ kl 08:00 sen somna jag nästan om. Låg och halv sov till kl 09:00. Sen ropa mamma på mig och fråga om jag kunde ha Lily lite. Hon inte sovit så mycket inatt tydligen. Ibland önskar man att man får sova hur länge som hällst. Vill bara sova sådär länge så man inte är trött när man vaknar. La mig vid halv tolv igår. Satt vid datorn och hade ingen koll på tiden.
.
.
Men om jag ska erkänna så ser Lily lite trött ut:) Hon kommer nog sova midda tidigt idag. Men jag bloggar senare när mina kläder är på!
.
.
Bild på mig och Lily från lekparken i söndags.
.
.
Jag nu:-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0