Sjuk:(.......

Hej!
Igår blogga jag inte nått för jag har varit magsjuk:( Alltså jag har viruset kvar i kroppen men det har dött tror jag. Jag känner mig inte helt frisk men igår hade jag ont i magen från kl 06:00 till kl 21:00. Jag smittar ju 48 timmar efter jag är frisk så akta er för mig. Det dåliga var att mamma var också magsjuk igår! Fasst hon spydde bara några gånger, men hon var ändå sjuk. Nu överdriver jag inte men jag spydde kanske 12 ggr igår:( Hatar att vara magsjuk. Det ända jag åt igår var två isglassar på kvällen och ett glas saft, lite vatten också. Ni tycker nog att det är äckligt att jag skriver det men sista gången jag spydde  så var spyan gran! Känner mig konstig för jag skriver det men ville bara säga det för jag har aldrig spytt grönt.
.
.
Idag kommer solen nog skina hela dan och jag kan inte vara med nån:( Men jag ska baka idag för mamma fyller år imorgon. Hon sa att jag skulle baka kladdkaks muffins, tror jag ska baka nått mer också en vet inte vad jag ska baka. Ni får gärna tipsa, men orkar inte göra typ cupcakes eller nått som tar tid att göra. Typ bara en enkel kaka:)
.
.
Det känns som jag har vaknat ur en mardrömm. Min mage hade verkligen krig igår!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
//Kram Alva (hoppas ni mår bra)

Kommentarer
Postat av: aye

Hoppas du mår bättre snart<3

2011-06-27 @ 14:08:03
URL: http://ayesworld.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0