På väg:)

Hej hej!
Snart så ringer Cissi och då ska jag ner till stan så hinner inte blogga så mycket. Längtar efter att träffa henne hon har ju varit i Kreta. Lite avunsjuk är man väll men det får man tåla. Jag vill också se hur brun och har blivit. Men jag ska nog köpa några nagellack på stan. Behöver fler. Vill iaf köpa blå det måste jag ha. Har inte gul,grön,svart och vit heller men det får jag köpa nån annan gång. Det är rättså många färger jag behöver. Men ni får ha det så bra, kram Alva!
Hehe igår när jag satt och tog massor av oseriösa kort så stod det på kameran "blundning upptäkt". Haha satt och skratta för mig själv:)
Den här bilden tog jag när det var mörkt i lägenheten, och det ser ut som om jag tog den nyss! (Det ända som lös var datorn och tv)
Dagens oufit. Det blir Lilys outfit senare idag för hon har inte klätt på sig:)
Mina taights. Men nu ska jag gå ut med Doris sen ringer nog Cecilia i vilken sekund som helst.
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0