Morning!

Hoppsan hejsan idag skulle jag iväg och bada med cissi mamma och Lily men det går inte nu:( Jag, mamma och Lily ska iväg till Hella och Manges stuga (dom vi fira midsommar hoss) vid två tiden typ. Men jag ska ju vara med Cissi lite innan:) Vill bara berätta att jag och Lily lyssnar på "fest i hela huset" och hon ställer sig upp i soffan och hoppar:D Och när dom sjöngg att man skulle göra det så gjorde hon det. Sötisen då:) Men vad ska ni göra i det fina sommar vädret då? Det är ju typ sol i hela sverige! Jippie nu är äntligen sommaren bra! När det är regn och mulet så är det ju inge kul:( Men aja kanske bloggar senare få se om jag har tid. Har varit lite okativ på sistonde. Kan ju inte blogga på mobilen heller önska det. Isåfall hade jag ju kunnat gjort det ofta. Men jag får bjuda på mycket när jag väl bloggar:)
.
.
Dagens outfit,  en långklänning från H&M:)
.
.
Jag!
.
.
Från igår:)
.
.
.
.
.
.
.
.
//Hoppas ni får en toppen dag kram Alva

Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Åh, så fint med långklänning! :)

2011-06-29 @ 21:45:36
URL: http://ceciliasphoto.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin klänning tjejen!

2011-06-30 @ 18:41:45
URL: http://avjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0