Mina sommar mål!

Hejsan!
Nu har jag och Wera kommit in, vi har varit ute med min hund Doris. Det var bara en kort liten bit. Men jag har funderat lite och jag har skaffat mig några mål för sommare!
  • Bli riktigt brun! (det ska man alltid vara)
  • Hoppa från tian (läääskigt)
  • Njuta av sommar lovet.
  • Bada och sola med vänner!
  • Bli kär<3 (Kanske)
Vissa mål kanske är lite galna men det ska bli kul:) Hoppas ni också har mål för sommaren;D Det är bra att ha!
Jag, Wera och Doris!
Doris värdens sötaste hund! Hon har öron som står upp om ni undrar.
Mina stövlar är till vänster och Weras till höger. Mina ska vara vita men dom har blivit gula typ. Det kanske såg lite roligt ut när jag och Wera kom med gummistövlar för det är helt tort ute!
MVH Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0