Kvälls dopp!

Hej jag kom hem för ca en timme sen. Har varit och tagit ett kvälls dopp i bönana. Det ligger utandör stan:) Det var rättså långgrunt så jag badade inte så mycket. Jag tog iaf ett dopp:) Men kameran laddade ur så det blev inga bilder, men mamma hann ta en bild när Lily var i vattnet med sin baddräckt:)
Hela dan idag så har jag varit ute, inte så mycket i solen för det var typ 27 grader där. Men det var ändå skönt. Har fikat lite idag också som mamma fyller. Men hon ska få min present snart=D
.
.
Mamma har fått en ros:)
.
.
Nawie:)
.
.
Ser ni Lilys små shorts? Sött eller hur:)
.
.
.
.
Försökte ladda upp fler bilder men gick inte så ni får se dom senare:)
.
.
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0