Hemma nu och det kommer jag vara!

Tjosan!
.
Nu är jag äntligen hemma. Eller alltså jag har varit hemma sedan 20:00 typ men ändå. Tidigare idag gick jag Cissi och Lily och lekte i en lekpark. Där var vi ett tag. Sen ville jag bada för det var så varmt. Då cykla Cissi hem och jag gick hem med Lily. Jag han aldrig få henne sova middag. Men Andreas hade henne när jag gick så vet inte om hon sov något. Men jag och Cissi har varit på badhuset sen kl 15:00. Vi träffade Daga där också. Han var med sina syskon Inga och Jan (Dom är från Polen) Jag Cissi Daga och Inga hade krig mot Jan. Det blev oavgjort. Men ha iaf hafft en toppen dag. Ska dit imorgon kanske också.
.
Men nästa vecka kommer jag inte kunna blogga nått:( Ska till min stuga och där ska jag träffa mina kusiner. Dom bor vid Lidköping så träffar dom inte så ofta. Men ska vara där i en vecka tror jag. Och om Cissi ser detta så kan vi sova över på söndag:) Men jag hade väll ingen mer att säga. Kraa<3
.
.
Glömmde att visa gårdagens outfit.
.
.
Lily och Cissi.
.
.
Vi dansade till fest i hela huset tidigare! Det är väll inte bara jag som tycker om Dessies' nya låt Whatcha got! Tycker den är super bra:)
.
.
Vi busade omkring i vardags rummet.
.
.
Men nu ska jag titta på TV, ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0