hej:)

Hej nu har ja varit med Lily hela morgonen:) Mamma har jobbat natt så jag har varit snäll, men Evelina har varit här också:) För jag skulle ju inte vara själv med Lily en hel natt. Men min duktiga storasyster är och jobbar:) Mamman hade skrivit en lapp om att vi skulle och bada senare så ska fråga om cissi kan följa med:) För hon skulle det igår men det blev andra planer:) Men har pratat med cissi innan så vi hoppas hon får. Ska väcka mamma om prick 30 min:) Vad ska ni göra idag i det fina vädret då? Hoppas ni ska sola, bada, va med kompisar och inte vara sjuka=D
.
.
igår hade jag iaf jätte kul:) Jag Wilma och Elliot gick till en liten badstrand. Det blev djupt på en gång! Men det var jätte kul at bada det var bara jag och Wilma som bada för Elliot tyckte det var för kallt. Men han är ju mindre än mi och Wilma också:) Men vi va där ett tag mamma, Hella, Linus, Mange, Lily och Hugo kom också en snabbis:) Sen gick vi tillbaks. Vi grillade också det var super gott:-p Men vi badade vid doms brygga också. Det var typ 5 meter vid brygg kanten och den var 3 meter från marken typ. Det blev alltså djupt på än gång:) Men vi hade det jätte mysigt.
.
.
På Lördag ska jag och Lily sova hos Linus och hoppas det blir skapligt väder för då ska vi till valbobadet:) Då ska jag hoppa från 10:an. Säg inte att jag inte kommer göra det för det kommer jag! Men ha en bra dag så skriver jag senare shit on you (haha fråga inte varför jag skrev så)
.
.
Dagens outfit, kommer ha bikini senare:)
.
.
Ful bild men Wilma jag och Elliot:)
.
.
Mitt ansikte syndes inte!
.
.
Sötisen men ha det bra nu ska jag väcka mamma:) Tog lite tid att skriva för gjorde andra saker också:)

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Jätte fin blogg du har..Du vet om att jag följer dig på bloglovin va? Du får gärna följa mig också om du vill! Gillar verkligen dig..Kram

2011-06-30 @ 17:27:17
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Tryck på femte stjärnan, skriv in koden & klicka på "rösta här"...Är otroligt tacksam! ^^

2011-06-30 @ 20:34:13
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: aye

De rosa shortsen opå första bilden var hur söta som helst^^

2011-06-30 @ 20:44:32
URL: http://ayesworld.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0