Frisör Alva!!

Hejsan!
Nu är jag och Wera äntligen färdig med Lilys hår. Vi har gjort tre olika frisyrer. Lily blev jätte söt. Det var väldigt svårt att göra dom för Lily grina rörde sig ville inte sitta stilla osv. Men hon blev iaf jätte gullig när vi blev färdiga. Wera hjälpte mig att få Lily stilla. Men sen kom vi på att hon kunnde få lyssna på musik. Men då råkade laddaren åka ut så datorn laddade ur. Men nu är det äääääntligen bra. Men nu ska vi ge Lily lite mat, och jag ska visa Lilys olika frisyrer.
Här är det pippilotter.
Värdens minsa fläta. Det var inte så lätt.
Hästsvans!
Så här såg hon ut ifram på varje frisyr:)
Nu lyssnar vi på "fest i hela huset" Lily älskar den låten. Det blev en dålig bild för att jag knäppte kort på datorn med kameran.
//Kram Alva Lily och Wera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0