bye see you soon:)

Nu ska jag dra iväg till Cissi. Är inte så frästande att gå ut för det regnar. Själv har jag inte heller någon regn-jacka:( Måste skaffa det, för det kommer säker regna hela sommarenD:
.
.
Men ska visa dagens outfit sen drar jag så goodbye=D
Dagens outfit.
.
.
.
.
Orka inte vända bilden, men har satt på mig ett fotband eller vad det heter:)
.
.
Hittade nyss en fem krona bakom vårat element:)
.
.
Tänkte ladda upp en bild när Lily försökte sätta på sig mammas byxor men hittade inte bilden:( Men ska iväg och äta på MC'donalds vid 1 också. Om Cissi ser detta så jag kan komma kl 13:00, för då kmr Andreas. Mamma är sjuk så hon kan inte vara ensäm med Lily:( Och Cissi tack för designen!
.
.
.
.
.
.
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0