Angry birds!

Hejsan:)
Igår var jag på badhuset med Cissi och Wilma. Vi hade super kul, vi träffade också JUlia och Ida:) Vi va med dom, men inte hela tiden:) Vi träffade också Samuel Nils och Wille från våran skola. Dom var så klart dryga:) Men jag puttade ner dom i vattnet hjela tiden! Det var kul när jag gjorde det men när dom gjorde det så fick jag alltid kallsup.
Men Wilma har sovit hoss mig i natt:) Det blev väldigt trångt i min säng för Lily sov också med oss! Det såg säker roligt ut. Men mamma har jobbat natt så vi har passat henne hela morgonen. Men det gick bra:)
.
.
Förlåt om det blir så dålig uppdatering men ibland har jag lixom inte tid. Men när jag bloggar mindre så brukar jag få fler läsare:( Det är ju bra med fler läsare men ändå. Och juste tack för alla söta kommentarer:) Fortsätt så! Ni ska få bilder på dagens outfit och nån mer bild men har inte knäppt nån bild än:) Men ha en bra dag //Alva<3
.
.
Jag och Wilma sitter och spelar Angry birds nu:)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

härlig blogg :)

2011-07-05 @ 23:09:48
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0