tja!

hej, jag börjar med vad jag gjorde igår efter jag hade bloggat. Jag städade mitt rum! Duktig flicka:) Men slangen på damsugaren hade pajjat igår så det blev städning i ett skåp. Mamma och mormor säger att jag ska städa rummet oftare menar dom då att jag ska damsuga eller ta upp typ två saker på golvet?  Jag brukar inte bädda sängen så ofta och det brukar ligga papper på golvet brevid min säng. Men jag har lixom inte skit stökit! Så förstår dom inte rikltigt. Men Lily hittade min virk nål! (fan nu glömmde jag att knäppa kort på en kjol) Jag gjorde en Barbie kjol som jag ska ta med till Linnéa. Hon har jätte fint barbie hus och andra saker till barbie. Det är super kul att leka med dom. Har alltid tyckt att det är roligare att leka två med dom;)
idag händer nog inget enligt mina planer. Kommer nog bara vara hemma som igår:)
.
före.....
.
efter! tycker faktigst att det blev fint (stooor skilnad)
.
välbäddad säng!
.
Juste H&M-katalogen kom igår och jag hittade några fina saker!
.
love it! Har ett par bruna kängor men dom har dragkedjan gott sönder på:(
.
Måste ha en sån här! En Lila tror jag som att jag älskar det:)
.
I brevlådan kom också en bok och ett åå vad heter det, aha ett kanin minne som man sätter in i datorn. Det är ifrån barnens-bok-klubb:)
.
ubs-minne ne vad heter det?
.
och slutligen jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0