Till stugan igen....

Tjao!
Ska till stugan senare idag. Kmr vara där i helgen. Sen flyger jag ner till skåne på måndag kväll:)
.
Idag har jag ju bara varit hemma och jag åker ju till stugan sen så det händer inte. Kmr lixom ha lite tråkit idag. Tycker inte det är så super kul att vara där uppe. Stugan ligger i Hälsingland om jag inte har sagt det. Typ vid bollnäs. Men jag får väll önska en trevlig dag! Haha nej men bye bye. (nu ska jag packa)
.
Här är en bild som mamma tog sist vi var där:)
.
Haha Lily för ett tag sen. Har ju ingen kamera nu så det blir ingen ny bild:(
.
Jag typ när jag va 7, det är min kusin Ella jag håller i:love:
.
.
.
//Kramie Alvis

Kommentarer
Postat av: Emma liljeqvist

Ta med mig till stugan igen fyfan jag vill dit ;(

2011-07-24 @ 11:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0