Saknar henne!

Hejsan har nyss lagt på från när jag pratade med mi9n kompis Linnéa:) Hon flyttade ner till Skåne förra sommaren och jag saknar henne super mycket:( Ska till henne den 25:) Kommer flyga till Malmös flygplats helt ensam. det gjorde jag förra året med. Saknar henne sjukt mycket, ska vara där i 5 dagar:) Och dom fem dagarna är otroliga. Det kännsa som om man har varit utomlans. Det finns en rolig strand också och där kommer det stora vågor:) Jag och Linnéa brukar följa med dom eller hur man ska säga. Men dom kommer ju från havet. Mamma är borta en snabbis och har med sig kameran så kan inte ladda upp kort.
..
..
Idag
Jag mamma och Lily var i borgvik igen:) Och det börja ösregna igen:) och :( Men ja hann bada och det var super skönt:) mammas kompis Becca kom, hennes kompis Henke med som jag och mamma har träffat innan:) Men det var coolt när dfet regna för man såg ett regn moln och det regna på vattnet så man såg att det regna. Men det regna inte där vi var. Men nu ska jag kolla när Adde spelar Angry Birds bilder kommer sen:)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0