Hos Cissi

Hej nyss kom jag och Cissi hem från Badhuset. V träffade Julia där så vi va med henne. Vi träffade också en tjej som heter Alice som ska börja i 5b blir det till hösten. Det var jätte kul. Dom har satt upp trampolinen igen:) Dom hade tagit bort den i 2 månader typ. Men ville vota men vågade inte. Gjorde det när jag gick i tvån typ:) Men aja, dom hade stängt alla pooler förutom två inne. För i en bebis-pool ute hade en bebis bajsat! Och den gick typ ihop med dom andra poolerna. Det sprutar typ ut vatten i poolerna som åker in och ut hela tiden typ det är svårt att förklara. Men den gick lixom ihop på nått sätt:) Så vi stack hem efter ett tag då. Och nu sitter jag hoss Cissi och är super trött. Men ha det bra// kram Alva
.
.
Typ jag nu:-O
Kraaaam!<3

Kommentarer
Postat av: Mallseh - Malin

Hej! :)



Jätte fin blogg du har. :D



Skulle betyda jätte mycket för mig ifall du ville bli medlem här: http://www.gratissms.se/jr7hwa2gdl :') på den sidan kan man skicka sms helt gratis till andra mobiltelefoner, det passar bra då man har slut på pengar i sin egna mobil. Det är HELT gratis att bli medlem & allting för annars skulle jag inte ens tänka tanken. Blir inte medlem på saker som kostar. Dessutom är sidan 100% seriös! :)



/Malin

2011-07-07 @ 19:04:59
URL: http://mallseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0