Lite bilder från idag:)

Hoppsan hejsan:)
.
.
Alltså jag är inte pigg som en loppa men jag mår väldigt bra ska jag erskänna. Det är iaf skönt att jag inte mår dåligt:)
.
.
Men idag har jag varit ute på gården med mamma och Lily. Mamma sola och jag låg i skuggan och läste en bok. Har läst ut värdens bästa bok:( Den var 265 sidor typ. Super bra tycker iaf jag att den var. Men när mamma var inne en snabbis så satt sig två grannpjkar och spionera på mig och Lily. Dom trodde att dom inte syndes eller hördes men det gjorde dom. För vi har som en häck emelan husen och den häcken är inte så tät och dom satt bakom den. Dom kastade omogna vinbär på mig också. och när mamma kom så sa hon "hej" men dom stanna ändå. Och det var så kul för den ena så att den ville gå, då sa den andra "tyst dom kan ju höra" och då sa han som ville gå "jag vill inte spionera nå mer" så sjukt kul för jag hörde jätte bra också. Men aja ha det så bra nu ska jag äta pannkaka:P
.
.
Glömmde att vrida bilden men idag slängde jag bara på mig en klänning:)
.
.
.
.
snyggingen!
.
.
haha=D
.
.
Mums<3
.
.
.
.
Men nu har jag ätit pannkaka, hoppas ni får en super kväll. Nu ska jag ta och smälta maten blev väldigt mättX(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken söt vovve, vad heter rasen?

2011-06-27 @ 18:01:40
URL: http://vetterleins.blogg.se/
Postat av: Alva

Rasen heter westie typ:)

2011-06-27 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0