Nu ska jag!

Hej förlåt att jag har varit så slarvig med att blogga. Men alltså jag har inte haft orken eller tiden. Jag och Cissi försökte ficksa min design igår men det gick inte så bra med header bilden.
.
.
Idag vet jag inte vad jag ska göra kan ringa Cissi eller Wera. Var nyss ute med Doris och Lily på gården. Tänkte att Doris ville kissa men hon gjorde det inte. Idag ska det tydligen bli regn och inte så varmt:( Men vi får hoppas att det inte blir det. Hoppas verkligen att solen kommer för att stanna. Men nu måste jag ladda upp bilder sen ska jag och Lily äta frukost.
.
.
Den kostade 10 kr på H&M. Om ni undrar varför det är fläckar så har den legat brevid en banan i väskan. Bananen började läcka! A men jag bryr mig inte:)
.
.
Två toppar H&M.
.
.
Dagens outfit. Ena benet ser längre ut på shortsen men det är inte de. NU ska jag iaf äta frukost, måla naglarna och väcka Andreas (Lilys pappa) Ha det bra då puss och kram från Alva:)

Kommentarer
Postat av: Nelly

hur mkt kostade topparna?

2011-06-24 @ 09:23:32
Postat av: Alva

dom kostade 79:50:)

2011-06-24 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0