I am so happy!

ÅÅ är så glad nu:) Idag har jag haft eller just nu har jag haft 22 unika besökare! Det låter lite men igår hade jag kanske 13! Det börjar gå uppåt. Har haft 61 sidvisningar, men då har jag också kollat mycket. Men är iaf glad för det:)
.
.
Men jag och Cissi var ju på stan och åt idag. Vi gick och önskeshoppade sen. Mamma säger att jag inte ska köpa nått på ett tag nu och jag håller med. Men jag vill ha en rosa plånbok från accent, och en longboard (stavning?) Jag och Cissi prövade att åka jätte mycket, det är skit kul! Vet redan vad som står på min önskelista till julafton.
  • 1000 presentkort på accent
  • en longboard (vill ha inna men får tänka lite på saken)
  • Betala för spotify kommer inte ihåg vad det heter. (det kostan 100 i månaden om man vill ha spotify på mobil och dator)
  • presentkort på H&M
Ja men sen gick vi och köpte godis på godistajm. Vi sa att vi skulle köpa för 20. Så tittade vi hur mycket det kostade när vi vägde godiset. Då stod det 18 då tog vi mer godis, då stod det 21. Så jag tog spaden och tog bort några godisar och då blev det 20! Efter det så gick jag och Cissi hem tll henne och åt godis och drack smultronsoda med frysta jordgubbar i:)
.
.
Men nu så ska jag ändra design på bloggen sen ska Cissi fixa en header:) Ha det så bra så länge. Och imorgon kommer jag blogga men det blir dålig uppdatering. Kanske kan ta mammas mobil och blogga lite:)
Den här skulle inte vara tokig att få=D
Om ni tittar på Cissis blogg sen så kommer ni få några bilder från dagen klicka HÄR:)
.
.
.
.
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0