6/7-11

Tjosan:)
Glader är jag för att det är sol idag! Har väntat på det länge:) Men kl 11 kommer Nelly och då ska jag och hon ner på stan:) Senare typ vid 2 halv 3 så ska vi hem till henne. Hon bor lite utanför stan vid havet så vi ska bada. Hoppas det är varmt. Det var längesen jag var hos henne:) Men det ska bli kul.
.
Idag kommer det bli lite dålig uppdatering:( För kommer göra saker hela dan. Om jag är dålig på att blogga så beror det på att jag kanske gör saker. Och som alla andra stora bloggare dom har ju sina i-phones och grejer så dom kan ju blogga när dom är borta. Men det kan ju inte jag:( Men aja hörs senare:)
.
.
Dagens outfit:)
.
.
Alltså ser ni knölen vid mitt knä? Fattar inte varför det ser ut så i spegen? För jag har inget där.
.
.
.
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0