tur unge!?

Hej:)
Måste bara bäretta förts att igår hittade jag en fyrklöver! Första gången i mitt liv:) Så idag så tittade jag bara en snabbis på en klöver samling så hittar jag en till! Helt otroligt två dagar irad lite tur man har då eller. Men nu har jag lagt min klöver på tork. Den förra tog min andra kompis Wilma:)
.
Förlåt att jag inte blogga igår men hade inte tid. Men iaf igår var jag med Emma och hennes kompis Wilma. Vi gjorde typ inget speciellt, men vi hade kul:) Ja juste det var kul när jag tog emmas cykel igår och cykla runt (hon bor i radhus så dom har en gård utanför:) Men iaf då satt jag på lyset på cykeln ifram. Och det var ett sånt här lyse där man trycker det mot hjulet och så snurran en sak. Men hennes lät som en moped! haha det lät jätte illa men den snurrade och lampan funka:) Så jag cykla runt där:) Och så hittade vi ett myr bo i sandlådan. Så vi pajade det:)Det låter taskigt men dom kan ju inte ha bo i en sandlåda! Men sen så hände inget speciellt.
.
Idag har jag iaf varit i bönan och batad:) Lilys kusin Esme-Louise kom också, hennes mamma med alltså lilys faster. Så hade vi kul:9 Orkar inte skriva mer för ska kolla på "Cleo".
.
.
Inte så bra bild men aja:)
.
me!
.
en bild från bönan:)
.
me! igen....
.
Men nu ska jag fortsätta kolla på cleo kram:)

Kommentarer
Postat av: beata

hej alva ! snygga solbrillor ! jag har också såna !



2011-07-19 @ 20:15:36
URL: http://beatasliv.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Hoppas du haft en bra dag!

Kram

2011-07-19 @ 20:53:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-19 @ 21:11:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0