Trevlig kväll:)

Ja jag tänkte blogga bara för att:) Nejmen mamma kommer hem vid halv elva så det blir lite sent att knäppa kort då:) Men imorgon ska jag knäppa på allt jag ser:) Jag har nyss suttit och lekt affär med Lily. Eller hon gick hela tiden men det var roligt i början. Då bröt jag på nått språk och jobbade i kassan på en bildverkstad:) Jag gjorde det faktis veltid fint. Hon har en leksaks kassa:) Den hade jag och så hade jag min mobil från 2005. Den låsades jag att det ringde ifrån. Och så tog jag imot olika samtal. Men tidigare så tittade jag ju på film den hette typ "superbad" den var helt sjuk! Men ha en bra kväll:)
.
.
Hde sett filmen innan men den var ändå bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0