Tråkig jag är!

hejsan:)
Jag och Evelina kom nyss hem från Linus.  Och jag tänkte knäppa några bilder på mig men det går ju inte. Kameran var inte där:( Jag är så himola tråkig som inte laddat upp en bild på lång tid nu:( Men aja ni får vänta för det kommer. Jag har ju ändå inte gjort nått speciellt så det är ändå inga roliga bilder. Men ville bara skriva det. Vet inte när kameran kommer. Mamma har den och hon är på jobbet. Ska fråga när hon slutar men tror hon jobbar kväll:( men hoppas hon jobbar dag. Men aja kram på er hejdå<3
.
.
.
Från midsommar:)
.
.
En bild som jag inte har laddat upp:) Ni fick inte färska bilder men ni har iaf inte sett dom:)

Kommentarer
Postat av: Raz

på tal om rubriken på detta inlägg så har du aldelles fel du är en sör,smart,rolig och skit-snäll tjej



//Raz

2011-07-04 @ 15:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0