till stugan:)

Tjosan. Om nån timma ska jag till stugan med mamma och Lily:) Och jag kommer inte knna blogga så kommer alltså vara oaktiv. Det kan hända att dom slår på datorn men den är otroligt seg där uppe i skogen. Dom har alltså ingen bra täckning:( Men jag vet inte hur länge vi ska vara där. Vi får se på vädret och så. Men igår var jag ju med Cissi och Wilma. Vi gjorde inget speciellt vi hoppade stuts matta (jag kan volta bättre igen:D) Vi gick ner på stan där Wilma köpte en jätte fin bikini:) Sen så gjorde vi inte så mycket mer:) Men nu ska jag kolla om jag ska packa mer och så kram!
.
Me idag har jag på mi samma tröja som igår och ett par jeans-shorts från H&M:)
.
Mamma har köpt två filtar som ser ut som den här (tog bara närbild) och dom är super mysiga<3
.
.
.
.
.
//Kram Alva

Kommentarer
Postat av: nelly

Hej sötis du gör en ny länk om min nya blogg Nellywahlstromm.blogg.se jag bloggar inte på den andra längree!



pössii <3

2011-07-16 @ 18:13:30
URL: http://nellywahlstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0