Slappdag<3

Hejsan:) När jag kommer hem senare idag blir det bilder. Men har inte med kameran. Men det är tur att jag kan blogga iaf:) Igår så tittade vi ju på "half baked" vi tittade också på "Jackass 3" (stavning?) Båda var super bra:) Snart ska vi titta på några andra filmer för vi har inget att göra. Det är ju skit dåligt väder så det finns inte så mycket att välja på. Men inatt har alla tre sovit i soffan utan tecke eller filt. Alla somna men jag tittade färdigt på filmerna sen somna jag. Men ja tycker ju om att sova i soffan så det gjorde inget. Känner mig inte så fräch för borstade inte mina tänder eller tog av mig kläderna igår:( Dåligt gjort av mig. Men orkar inte bry mig för det blir ändå slapp-dag idag:)
.
.

Önska att himlen såg ut så här idag:)
.
.
.
Jag bjuder på en till arkivbild:)
.
.
.
.
//Kram Alva<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0