Parkbadet:)

Hejsan. Ska snart iväg till parkbadet med Linus, Evelina och Lily:) det sak bli kul. Kan inte lägga upp dagens outfit eller någon bild på mig för jag sitter vid syrrans ator. Fick inte låna datorn av Adde! Han har suttit vid den sen jag klev upp. Och Lily har sprungit efter mig hela morognen. Men har packat massor av saker också. Men mamma har jobbat natt så jag kan inte frråga om jag ska packa mer till Lily. Vi ska sova hoss Linus. Kanske inte kan bloga ikväll men aja. Kommer bli lite dålig updatering idag:( Men ha det bra idag kram!!
.
.

Arkiv bild, önska at det var så bra väder idag! (alltså så som det var på bilden)
.
.
.
.
.
.
.
.
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0