igår, idag och imorgon<3

Hejsan:) Jag tänkte lägga upp dagens outfit men först ska jag skriva från igår:D

Igår
Vi hade det jätte roligt och mysigt. Jag och Cissi flöt iväg på min luftmaddras. men när vi bara låg och stekte på den så åkte vi in i vassen. jag fick typ panik för det var hårda vassa strån vid mina fötter! Ja men vi tog några bilder när vi hoppade också det var roligt. men jag fick bra bilder på cissi men hon fick två hoppbilder på mig:( Dom var inte så bra men aja. Hon sov hoss mig också. Vi har hjälpt mamma att passa Lily. Hon har jobbat natt 3 nätter irad i natt! Hur hon kan orka. Men jag och Cissi stack iväg och köpte godis och mös vi soffan så det gick bra. lily somna snabbt också:)

Idag
Jag och Cissi stack ner på stan idag, jag köpte flippisar och en blått linne till Lily:)
Sen gick vi hem till cissi och slappa. Vi har inte gjort nått idag. Vi har varit skit trötta! Vi soman sent igår och fick inte sova så länge i morse:( Men aja:)

Imorgon
Det blir roligt imorgon för jag och Lily ska vara hoss Linus. Vi ska sova där för mamma ska på personalfest eller vad det var=D Men på dan så ska vi till parkbadet i Sandviken. Det var år och dagar sen jag var där och dom har tydligen byggt om. Men det blir super kul. Sen ska vi mysa på kvällen:) Men nu ska jag ladda upp alla bilder från igår och dagens outfit.
.
.

Dagens outfit:)
.
.

Skorna jag köpte, hitta inte andra bilden jag skulle ladda upp:( 29:- på stadium
.
.

Lilys linne 10:- på H&M!
.
.

Söt godis!
.
.

Mina och cissis fötter:)
.
.

Jag täckte mig själv i blålera:) Mammas kompis sa att det var bra att ha på kroppen:)
.
.

Söt Lily! (bilden blev egenligen failad)
.
.

Cissi
.
.

Jag (tog från cissis blogg)
.
.

Ha en bra kväll, kommer nog bli dålig uppdatering imorogn:( Men kommer ju blogga på morgonen)
.
.
.
.
.
.
//Kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0