hemma:) och massor av bilder!

Förlåt att jag inte blogga när jag skulle åka men jag fick inte datorn i laddning.
Jag har iallafall hafft det super bra hos Linnéa! Vi har varit hemma och vi har varit i köpinghamn och haft kul! Orkar inte ladda upp alla bilder och orkar typ inte skriva exakt alt vi har gjort men lite måste jag ju skriva.
.
JAg börjar med Köpinghamn/Danmark. Det är super fint där och stooooort. Och så gick vi på museum, det var ett människo museum. Så man fick prova olika saker. Och så var det ett rum som man fick se människan innuti:p Det var lite äckligt. Men man fick inte ta kort där. Men innan jag visste det fick jag en bild på ett par rök-lungor. Dom var helt svarta!  Och så hade dom jätte fina hus. Ja det var iaf finare än i Sverige. Och det fanns jätte många butiker! Och två H&M också. Men hade inte så mycke pengar för det fanns typ bara märkes kläder. Men jag fynda en kjol för 20 kr på H&M iaf. Och på glitter köpte jag lite andra saker. Och jag gick förbi en Odd Molly butik också. Dom har ju så fina kläder där och mamma älskar det märket.
.
Men dom andra dagarna har vi varit hemma och bara haft roligt. Vi var på nått mini berg med olika huvud som det var västra, östra, nporra och södra huvudet på. Det var jääääte fint men jag visste ju inte det så jag tog inte med kameran dit:( Och jag knäppte inte kort hur det ser ut hos Linnea men det är iaf super fint:)
Jag och Linnea gjorde också en tidning som heter Skåne Bladet, vi gjorde den förra året också. Men nu blir det bilder!
.
.
värdens längsa man!
.
.
.
.
.
odd molly butik!!!
.
.
.
bauta flasskaan!
.
Disney butik!
.
.
rökar lungor, denna bild får inte kopieras!
.
hahaah det är linnéa med hennes rooololiga min:p
.
alla bilder är ju inte bra men aja.
.
oj råka sooma in, men jag och Linnéa köpte mentos-tuggummi! Det var super gott.
.
Men nu räcker det med bilder ha det bra (vet inte vad jag ska göra idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0