hemma!

hejsan!
Är hemma från stugan:) har varit det länge men har lixom inte orkat blogga helt ängkelt. När man är där uppe så blir allt mycke anorlundare. Man har ingen tillgång till internet och ingen täckning på mobilen (men morfar har en specell antän till sin så den funkar.) Idag kmr ni tyvär inte få bilder från stugan men imorgon:) Nån bild blir det men jag orkar inte ladda upp alla:) Jag har skrivit vad jag har gjort varje dag i en bok som en dagbok, så jag kommer skriva in det i:) Men nu blir det mys i soffan:).........
.
.
Måste bara visa en bild på värdens finaste och tamaste fjäril:) Den satt på mitt finger!
.
.
haha jag och Lily i moffas kepsar:)
.
.
.
.
.
.
//Krami alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0