filmkväll:)

Hej!
Det blev inget parkbadet:( Dom ade stängt på helgerna för dom renoverade eller vad det var. Men jag Linus Evelina och Lily åkte upp till stugan och var där i typ 2 timmar. Mina kusiner var där. Det var kul att träffa dom. Har inte gjort det sen  Januari. Dom bor nere i Lidköping. Men snart ska jag titta på fim med Linus och Evelina. Vi åkte förbi hemma och hämta mat till Lily, å var Adde där så Lily stannar hemma med honom:) Men nu ska jag mumsa i mig godis och Läsk:P Ha en super kväll kram Alva<3
Kan inte ladda upp någon bild men ni får det imorgon:) Filmen heter "half baked" den som vi ska titta på:)
p.s. tack för alla söta komentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0