:)

Haha ni ska bara se hur jag ser ut nu. Jag har inte borstat håret eller nått idag! Satt bara på mig några kläder i morse sen har jag haft det hela dan:) Men jag orkar inte bry mig. Jag och Wilma har iaf bakat också. Kladdkaks muffins:) Vi har också spelat finn fem spel. Det var skit kul. Det var faktist rätt så svårt. Men den har dan har jag iaf bara slappat. Lily vakna ju typ 5 ggr i natt och så vakna hon tidigt i morse! Har varit trött hela dan:(
.
.
Mums så fin jag är:) Nej men så där ser jag ut när jag bara går hemma:)
Mina och wilmas muffins blev int så jätte fina:) Dom blev gropiga.
.
.
.
.
.
.
Men snart kommer glassbilen så ska gå nu hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0