fx ef75r6 < (Lily valde rubrik)

hej!
igår så var jag först på bakluckeloppis, sen va jag med wera och greta. Men jag och mamma åkte kl9 sen kom vi hem vi halv 3. Typ vid tre ringde wera så jag cykla ner på stan. Sen cykla vi tre till hagaström 5km, och där bada vi. Vi va i doms koja också och fixade greta gjorde en toalett:)
Sen cykla jag hem igen 5km till. Då va kl 9 sen cykla jag och köpte godis. Så jag orkade lixom inte blogga.
Men idag så var jag wera greta och tilda på fjärran och bada. Sen cykla vi till hagaström igen. Där badade vi igen. På doms brygga
Så gick vi till kojan iogen och fixade. Vi spickade fast några skärbrädor som vi hittade, dom blev en bänk. Så dom har ett kök nu:p
Men kom typ hem för en timme sen och nu ska jag bara slappa. Och värma upp till imorgon för då kommer jag vara med dom igen. Och det finns risk för att jag ska cykla 5km igen. Det kändes faktigst i benen på vög hem:( men nu kmr en tråkig bild!
.
en tråkig bild bara:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0