idag!

tjo...
Senare idag ska jag hem till Cissi och ta lite blogg bilder. Melinda kmr också, men jag ska väl göra nån design också så jag kan byta om jag lixom har tröttnat på den gammla elr nått sånt. Men det ska iaf bli kul. Va ju på bibblan igår och låna böcker, jag sa ju att jag skulle skriva vad det var för böcker. Det var en bok som hette "MSN Maja söker Noa" och en som heter "kärleksboken" och så "Habib meningen med livet" tog den i skiva så jag har lyssnat på den hela morgonen och igårkväll. Men jag blev nöjd med mina val. Men har inget mer speciellt att skriva så hejdå kramisar! (bloggar kanske hos cissi sen)
.
'
Lily är så sjukt söt när hon dansar. Sorry för att bilderna är suddiga men jag zooma in henne.
.
Haha hon ramla inte men det blev en rolig bild tkr jag;)
.
naw....
.
haha, men nu kmr en bild på ....... Doris!
.
hon brukar inte vilja vara med på bild:(
.
dagens låt är...
Bruno Mars- Lazy song
sjukt rolig video alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0