Välkommen!

Hejsan jag är en tjej som heter Alva. Jag är 11 år och fyller den 18/4. Jag bor i en liten stad som hter Gävle i Gästrikland. Jag har fya syskon och en mamma. Min storebror som heter Linus han är 20 en storasyster som heter Evelina som är 18 och en lillasyser som heter Lily hon är snart 2 år. Jag har haft en blogg inann som hette sorandommm.blogg.se den delade jag med mina bästa vänner Cecilia och Wera. Jag har bloggat sedan i april. Men min blogg kommer iaf att handla om min vanliga vardag. Om ni vill veta mer om mig från innan så kolla gärna min gammla blogg. Jag ska försöka vara så aktiv som möjligt, och förlåt om det kan bli stav fel eller annat fel. Jag kommer skriva ett inlägg i kväll men ha det bra så länge. Kram från Alva.




Så här ser jag ut och min lillasyster. Är hemma hos min kompis Wera nu så kan inte ta någon bra bild. Jag kommer nog skriva väldigt mycket om LIly för det har jag gjort innan<3


Kommentarer
Postat av: Alva

Det håller på att krångla med mitt lösen så kan tyvär inte skriva nått:( Och när jag försöker att skaffa en ny blogg så går det inte. När jag har bytt lösen så funkar inte det lösenet så jag kan tyvär inte blogga:( Har meilat blogg.se så får hoppas att det löser sig imorgon. Men ni får ha det så bra kram Alva.

2011-06-13 @ 22:21:07
Postat av: beata

2011-06-14 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0