Vad ska man göra??

Hejsan blöta Sverige!
Alltså det har varit dåligt väder hela veckan. Jag stör mig verkligen på det. Det är ju midsommar nästa vecka också och då vill jag vara riktigt brun. Men tänk om det regnar då! Det brukar alltid komma en liten skur då men det har typ aldrig varit dåligt väder hela dan. Men får hoppas att det klarnar upp  då:)
Men idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Min mobil är trasig så jag kan inte ringa nån och mamma är inte hemma. Vi har ingen hemtelefon heller:( Men får väll vara inne och tröa hela dagen. Ska passa Lily från kl 17-22 typ. Men hon somnar ju vid åtta typ. Så jag kmr inte passa henne hela tiden. Men jag vill endå göra nått. Kan ju inte sitta inne hela dagen heller. Då känns det som om att jag inte har något liv. Men just nu ser det ut som att jag blir tvungen att göra det.
Men jag är iaf glad för nu har jag fixat så det är en bild på mig vid sidan på bloggen. Där arkiv och massor av sånna saker är. Igår så gick det inte att fixa det. Det blev ingen bild när jag ville det. Men jag är glad för det nu. Ska nog ta en ny bild och sätta där men bilden somm är där får räcka nu iaf. Om ni trycker på "Alva Andersson" så kan ni läsa om mig om ni inte har gjort det:)
Jag så här ser det ut på himlen idag, plus regn.
Dagens outfit:) Kunnde inte ta någon bild på Lily för hon är inte hemma.
Det är en glass på tröjan men den syns knappt.
Är det bara jag som alltid måste få hål i brallorna. Eller mina taights  går alltid sönder:(
//kram Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0