Mums....

Hejsan!
Tänkte börja med att säga att jag skrev fel tidiare imorgon (torsdag) ska jag passa Lily.
Men nu sitter jag med Lily och lyssnar på "fest i hela huset" Lily älskar verkligen den låte. När jag satt på den så hoppa hon ner från mammas knä och börja digga. Alltså hon dansade på hennes sätt. Nu sitter hon brevid mig och rör på sig. Hon är så himla söt när hon dansar för hon har absolut ingen takt.
Men nyss så bakade jag kladdkaks muffins. Dom är super goda. Jag tycker det är änklare att göra så istället för form. Men det berode och på att vi inte hade nått bakplåtspapper hemma.
Tänkte också berätta att jag bet mig i läppen tidigare idag! Det gjorde så jävla ont. Jag blödde också. Och det var inte bara sådär lite som man kan blöda, ja blödde jätte mycket. Men det kanske och va för att jag inte tog bort det. Jag fick ju med det på bild. Och det är ingen idé att knäppa kort om jag inte blöder:) Tror jag ska fixa smilisar till bloggen. Då ser det inte så tråkigt ut heller. Och så kanske man gör smilisar lite oftare.
Juste jag är glad för min mobil har gått sönder och då kunnde jag inte få ut simkortet men Evelina fick ut det. Det är inte så kul för jag har en mobil från typ 2005 utan kamera. Men jag har iaf en mobil. För inna har jag inte kunnat få tag i nån p.g.a att min mobil var trasig. Men alltså jag har kunnat lånat mamma mobil mern om hon inte var hemma så gick det inte ju. Nu kommer typ all min text sitta ihop. Men jag försöker ha mellanrum mellan saker jag skriver om men det går inte. Alltså jag menar inte att jag inte får något mellanslag. Lika när jag skriver "//Alva" så skriver jag väldigt långt ner men det synns inte.
Mamma hittade min gammla katt uppe på vinden igår. Lily tycker om den lika mycket som jag gjorde!
Puss Lily<3
Dagens outfit:)
Mums dom var magiskt goda!
Asså shit ser ni blodet. Det gjorde as ont.
Klart att man ska ha surläpp!
//Kram Alva

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

Shue! Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna en läkning i ett inlägg i morgon! Det enda du behöver göra är att gissa åldern på hunden som är på bilderna! Lycka till! :)



Länk direkt till tävlingen: http://babustyle.blogg.se/2011/june/tavling-gissa-aldern-och-vinn-en-lankning.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde!

2011-06-15 @ 22:03:58
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har just nu en badmintonfrågestund i min blogg! Det skulle vara guldvärt om du frågade en fråga där:)

http://diktobild.blogg.se/2011/june/fragestund-om-badminton.html

Kram!

2011-06-16 @ 01:05:35
URL: http://diktobild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0