Mina naglar:)

Hejsan!
Nu har jag precis blivit färdig med mina naglar och dom blev rättså coola:) Jag tänkte visa hur jag gjorde dom.
Först tar man ju fram alla nagellack som man ska ha:)
Sen tog jag bort allt mitt gammla nagellack:)
Sen målarde jag alla naglar i olika färger:)
När naglarna hade torkat tog jag fram tandpetare. Med dom dekorerade jag naglarna. Man stoppar ner tandpetaren i nagellacks burken och så målar man nått på naglarna. OBS tänkt på att inte göra mönstret eller vad man gör för tjockt. För då kan man ta bort det man har målat och det kletar lätt ut sig.
Så här gjorde jag några av mina naglar. Man kan ju ha samma färg på alla naglar och samma fär på mönstret. man får helt ängkelt göra som man vill.
Det blev lite suddiga bilder men man ser iaf hur det blev. Den här nageln tycker jag blev fin:)
Och när allt det var klart så fick man en glad Alva. Nu ska jag ställa mig och steka lite pyttipanna åt mig själv:) Ha det bra alla kramgoa!
//Alva

Kommentarer
Postat av: isabel

fina naglar :)

2011-06-15 @ 16:33:30
URL: http://onlyisawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0