Äntligen!:D

Hejsan!

Nu har det äntligen löst sig med bloggen. Jag hade råkat gjort fel när jag skaffa bloggen men dom på blogg.se hjälpte mig. Men strunt i det. Igår var jag iaf med Wera på stan. Då köpte jag ögonskugga och två ringar. Och när vi skulle hem så regnade det jätte mycket. Brr. Får hoppas att det inte regnar idag men det ser regnsjukt ut på himlen. Vi cyklade hem till Wera efter stan och var där. Jag hjälpte Wera att städa rummet. Det blev fint. Men hann inte riktigt färdigt. Vi vek kläder i hennes garderob också för att hon hade blandat alla hennes kläder. Hann inte färdigt med det för då ringde mamma och fråga när vi skulle hem. När vi kom hem till mig så cyklade vi till coop och köpte lite nötringar och andra saker. Sen så mös vi hela kvällen. Wera sov ju hos mig som ni nog förstod. Imorse så  vaknade vi typ samtigdigt vid kvart i tio typ. Min säng är rättså liten så det var lite trångt. Vi sov skafötters eller hör man stavar det. Men vi somna på kicken igår. Vi lag oss vi tolv typ. Lite tidigare kanske.

Men om ett tag så kommer Wera igen så ska vi passa Lily för mamma och hennes kompis ska ränsa våran vind. Dom kommer nog inte ens att komma in där!:) Men det behöver inte jag bry mig om. Men ha det bra idag stoor kram från Alva.

 


Här är ögonskuggan. Jag behövde verkligen det har typ ingen.
från H&M

Mina två ringar. Det gick inte så bra att få något bra kort.
från KappAhl


Dagens outfit! Inte så bra bild men jag tog den själv så det var svårt.


Lite närmare på min tröja. Jag orkar inte skriva vart mina kläder kommer ifrån för ingen bryr sig typ. och vissa kläder finns inte kvar.


Här är Lilys outfit today. Jag valde kläderna. Det blev dåligt ljus för jag knäppte kortet i våran mörka hall.





MVH Alva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0