vcv (Lily valde rubrik)

hej nu sitter jag med Lily och har nyss lagt på med Cissi. Mamma slutar kl 10 så ska vara med Lily ett tag. Men Cissi har fixat med min design! Åh hon är så snäll, och nu har jag ju min nya header som jag har gjort. Men hon har ju bytt färg på texten och sånt och jag vet typ hur man gör det:) När man vet hur man gör i kodmallen så är faktigst det super änkelt. Och om du vill lära dig det så kan du söka på google typ "hur gör man en header på sin blogg" eller nått. Men man får ju göra en bild som man sen sätter in i mallen. Men kan liuxom inte förklara. Haha alltså Lily tar min mobil och pratar med den, men den är avstängd)
.
Men vill att mamma ska komma hem för jag ska duscha som att jag inte gjorde det igår:( Slarviga jag då.... Men nu måste jag skriva godnatt (ska inte sova)
.
Jag och Cissi skulle göra som kladdkaks-kaor men det blev mer plättar.. Och dom låtsna inte från pappret så vi fick äta dom...
..så här, men det gick faktigst. Vi åt ju inte hela smeten men alla på denna plåt åt vi upp:blush:
.
dagens låt...
swedish house mafia- save the word


nu skriver Lily godnatt kdmxxdkdkdsksdskkcdckmsd n haha godnatt!

Kommentarer
Postat av: JULIA ERIKSSON

Vill du bli dagens-blogg? Klicka på länken och anmäl dig!

http://jjuliaeriksson.blogg.se/2011/august/tavling-1.html#comment

2011-08-11 @ 11:24:10
URL: http://jjuliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0