avslöjar hemligeten...

hejsan...
Jag kom hem för längesen men har behöft laddat kameran. Men hemligheten va att jag och cissi skulle till Valbo köpcentrum. Dom har ju lite andra butiker och sånt där så det var kul. Och vi va inne i en affär som ja har glömt bort namnetr på men dom hade "style bu Tyra" saker och dom var väldigt fina. Mest smycken men hittade ingen. Dom hade bara lite saker som det var rea på. mest ringar faktigst och jag har ju jätte feta fingrar så det blev ingen ring för mig:( Men köpte en skjorta på H&M och en tub-schal på gina tricot. Och så hittade jag ett par höst kängor. För jag kan ju inte gå runt i mina tyg skor hela hösten. Men ska visa bilderna sen ska jag duscha!
.
schalen 19:50 köpte den sista på rean!
.
skjorta 149.50 H&M, förlåt för dom dåliga bilderna men det är så mörkt ute så det blir lixom ingen bra kvalite.
Men den sista bilder går inte att ladda upp så godnatt:) juste kom på nu att jag tittade på ett par jeans för 199 på cubus men såklart fanns dom inte i 158:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0