tittar på Habib!

tjo! Sitter och tittar på habib. Lyssnade på habib på djudbok för ett tag sen:) Så vet typ vad som ska hända men aja. Måste bara skriva en sak jag stör mig på reklamen för "true talant" ser den hela tiden! det är jätte jobbigt. Men jag är ju en sån som stör mig på små saker:blush:
och om ni undrar så ska jag passa lily imorgon också:( det är jobbigt, alla ba "åh hur kan du tycka hon är jobbig2 eller så säger alla vuxna "jag har hört att du är så duktig att passa henne" hehe jag behöver typ inte göra så mycket ju. Det är bara att försöka få henne att inte skrika och vara så, och typ att hon inte har för blöt blöja och är hungrik:) A men nu ska jag titta mer på habib, ha det tråkigt:)
.
haha blixten på;)
.
:cool: godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0