sorry

hej förlåt att jag inte blogga igår men jag var faktigst med wera och cissi. Wera sov över hos mig (cissi skulle ha gjort det men hon ville sova hemma) och det var kul. Vi somna rätt så snabbt, men kan bero på att vi va uppe till tolv och jag är ingen natt-människa. Just nu sitter cissi och målar en blomma på weras stortå nagel.
.
Och så tidigare idag så har Lily varit mycket med oss men det har inte gjort nått! Och juste ni kan kolla på kategorin naglar så ser ni hur jag kan göra mina nagler, och där har jag just gjort ett inlägg. Jag skriver när jag har visat bilder där och sånt. Men ja ni får ha det så bra kraam!
.
oj suddig :blush:
.
och såhär har jag målat cissi och wertas naglar:)
.
.
.
.
.
.
.
//kraaaam Alva

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina naglar :)

2011-08-17 @ 18:52:05
URL: http://www.johannaaaaae.blogspot.com/
Postat av: Vera

Snygga naglar :D

2011-08-17 @ 18:55:57
URL: http://wevos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0